Klaga klaga klaga..

Bläh vad man kan ha tråkigt.. Casper ligger och leker och Rasmus är upptagen i telefonen nästan hela tiden.. Han ska snart spela fotboll och dom har tydligen inge som kan stå i mål..

Blev ingen städning igår.. Inte idag heller för den delen.. Rasmus gick åtminstonde ner med lite sopor, men allt fick inte plats? Jävla grannar som håller på att renovera har slängt massa gamla tapeter och skit så det är helt knökfullt.. Idioter.. Det räcker liksom inte med att dom ska börja slipa golv klockan 7 på morgonen.. Och att dom har nån jävla fläkt eller vad det nu är som låter hela nätterna.. Ja det låter skithögt, ungefär som om man skulle försöka sova i en torktumlare..

Vet inte vad mer jag kan klaga på just nu.. Kanske det att jag antagligen måste städa själv när Casper somnat och Rasmus är och leker sparka boll med de andra små pojkarna.. Suck..  Jag måste seriöst hitta nåt att roa mig med om dagarna.. När börjar öppna förskolan?



Kommentarer
Postat av: Susanne

vaddå roa dig?? jag är ju bara ett samtal ifrån! :)

eller kanske du är trött på mig? :(

2009-08-12 @ 18:59:06
Postat av: Anonym

Neeej jag är inte trött på dig! Men du skulle ju prova ehm.. kläder idag hehe =P

2009-08-12 @ 19:23:48
Postat av: Susanne

Det var igår :-P

2009-08-12 @ 19:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0