Kartläsning

Idag har jag bara varit hemma.. Fixat med tvätten och så. Kikade på "Twilight" imorse också =) Tror till och med att jag har en kändiscrush i Robert Pattinson nu.. Haha tog bara lite tid innan jag insåg att han är ganska charmig ^^ Jaja.. SKönt att drömma lite ibland också =)

Ja annars så har det väl inte hänt ett skit idag.. Har haft ganska lugnt och skönt =)

Läste KENZAs och BLONDINBELLAs bloggar nyss för första gången.. Vad är det som är så speciellt med deras bloggar som gör att folk vill läsa dem 15 ggr om dagen? De skriver väl inte om nåt särskilt spännande? Eller missar jag nåt? Kanske är jag som inte fattar bara =P

Funderar på att baka nu igen ikväll.. Antingen Schackrutor eller Brysselkex =) Får se om jag orkar eller om det blir till att glo på Simpsons =)


Imorn blir det Öppna förskolan =) Hoppas, hoppas, hoppas att Casper inte är grinig! Vore nämligen kul att komma ut lite med honom..

Tjipp å hej

Kommentarer
Postat av: carro

då ses vi säkert =) ska också dit idag antagligen. om allt vill som jag vill.

2009-08-25 @ 11:37:42
URL: http://vittorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0