Jahopp! =)

Idag har det varit riktigt trevligt, Casper sov ordentligt hela natten och rätt bra på morgonen =) Han har varit glad och så hela dagen! =D Har till och med fått honom att skratta flera ggr! =D=D Min fina mysgrabb! =D Han hade på sig strl 68 för första gången idag också! Bara liiiiiite för stort men inget man märker direkt =D

När Rasmus kom hem från jobbet åkte jag ner på stan med bästa Susanne! Vi kikade lite snabbt i affärer och sen gick vi och fikade på stugan =) Så skönt att kunna sitta och snacka massa och dricka kaffe utan avbrott för att byta blöja/torka spya/ mata barn osv.. =P

Imorn tänkte jag sticka till öppna förskolan, var det nån som ville med? Tänker väl dra dit till kl ett när dom öppnar.. Går nog dit om det är hyffsat väder och om ryggen håller för att släpa Casper hela vägen i bärselen =P Annars blir det bussen!
Ja hör av dig på nåt sätt om du vll haka på =)

Kommentarer
Postat av: Sandra

hej hej..Hade ju tänkt följa med.

Men både jag och Lucas är krassliga i halsen..vill inte smitta er ju..men nästa gång du ska dit kanske vi kan följa med..hoppas ni får det roligt iaf. och att du får nå sällskap med dig..kram

2009-08-17 @ 22:00:29
URL: http://werner-eriksson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0