Jahaja

Idag är jag trött som ett as.. Ont i huvet har jag också..
Borde verkligen städa men har varken lust eller ork.. Får se om jag känner mer för det när Rasmus kommer hem från jobbet.. Är ju iaf några timmar tills han slutar..
Skulle vilja sova men kommer inte till ro riktigt....

Casper har börjat vakna om nätterna nu igen så han är väl inne i nån utvecklingsfas antar jag.. Kul!

Visst ja.. X ringde igår och ändrade dag för mobilshoppandet.. Typiskt.. Så nu är det tydligen torsdag som gäller.. Får väl se om det blir så.. Otrevlig var hon iaf i telefon, la bara på luren i örat på mig.. Inte för att jag ville prata med henne men.. Fan jag vill bara slå henne på käften!

Blöh jag vill ha cigaretter.. Fattar inte varför röksuget inte ger med sig.. Rökte ju faktiskt några bloss på midsommarafton och då tyckte jag inte ens om det..

Hmm tror jag är liiite bitter idag.. Well what can you do..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0