Igår och idag

Igår var vi på stan, jag klippte mig sen shoppade vi lite grejer plus var på BVC med skruttas, han fick sina vaccinsprutor stackarn.. Blev jätteledsen men det gick över så fort vi kom ut därifrån hehe =)
Han vägde 6360gram (lite mindre än vad vi trodde^^) och var 62,5cm lång =) Ja sen hände det nog inte mkt mer =)

Idag har jag varit vaken sen klockan 7.. Klockan är nu nio.. Casper somnade om för en halvtimme sen men eftersom jag var skithungrig så kunde jag ju inte lägga mig igen =(
Casper har börjat sova jättebra nu förresten! Somnar typ runt 22 sen sover han till 6 eller sju, äter lite leker lite och sen somnar han om igen och sover till typ halv tio tio.. <3 Så skönt! =D

Jag och Rasmus har varit förlovade i ett år idag! =D <3<3<3

Min plastmorsa kommer och hämtar mig och Casper klockan två, ska ju fira lillesyrran som fyller år idag =) <3 hela 14 år =D
Rasmus jobbar till halv fyra så han kommer ut lite senare med min lillebror =)


Ja det var väl det det =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0