Helg!

Idag så har vi haft besök av Rasmus mamma och Rasmus morsbrors exfru och hennes familj =P Var mkt trevligt iaf =) Vi fikade, åt upp kakan jag bakade igår som blev sjukt god! =D Och så pratade vi lite =)

Om ett tag så kommer Lisa och Mini förbi, sen så ska svärfar komma hit en stund också, han ska hjälpa oss fixa med sängramen som äntligen är klar! Ska bli spännande att se hur den ser ut bara =P

Har även cyklat iväg en snabbis till Babyproffsen, var tvungen att köpa nya nappar till Caspers flaskor, kom ju inte ut nåt ur de som han hade.. Vi har ju börjat med Semper 2.. =)

Imorn så är det ju dop. Ska bli kul! Så jäkla trist att Rasmus inte fick ledigt bara =( Men jag får väl bekanta mig med Susannes pch Thomas släkt =P Eller sitta och leka med Philip hehe =)

Nu ska jag sitta och inte göra nånting mer än att dricka min RedBull

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja Rejene. Fast jag köpte den på tradera istället..billigare ju..:)

Ska berätta så fort jag ser resultat. Har tagit förebilder. Är det stor skillnad lägger jag kanske upp på bloggen.hehe

Kram

2009-08-28 @ 22:33:19
URL: http://werner-eriksson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0