Full rulle

Har varit full rulle i ett par dagar nu =)
Frick ju besök av Lisa & Leffe, Erika & Totte och så Tim i förrgår, vi fikade och snackade lite skit. Casper fick även en lite försenad doppresent av alla utom Tim =P 3 små söta lampfigurer som ändrar färg och en jättemysig filt/pläd =)

Igår så var jag ner på stan med Nina och Casper, var tvungen att köpa nya kläder till C.. Han växer ju ur allt så snabbt och så kräks han ju ner alla kläder han har.. (han har börjat kräkas rätt mkt.. bara för att jag sa att han nästan aldrig kräktes säkert =P) Jaja jag hittade lite kläder till honom iaf och när jag kom hem och kikade på kvittona så såg jag att jag betalat 200:- för mkt på H&M.. Dom hade tagit betalt 2 ggr för samma dress.. Ska tillbaka dit idag och klaga lite..
Dum som jag var så gick jag hem.. Tänkte att om jag gjorde det så skulle Rasmus kunna hjälpa mig bära upp alla grejer eftersom han borde kommit hem till dess. Vad fel jag hade.. Han jobbade över och kom inte hem förrän halv sex.. =P Så svettig och helt slut fick jag glatt kånka upp alla grejerna själv =P (på tal om kånka, Onkel Kånkel är död! =( R.I.P)
När Rasmus till slut kom hem så skulle jag göra köttbullar för första gången.. Det slutade med att det blev pannbiffar och köttbullssmulor =P Fattar inte hur man får bollarna att hålla ihop.. Aja dom smakade skitgott iaf =P

Idag så ska jag som sagt ner på stan igen och sen ska jag åka till IKEA med min mamma.. Ska köpa en barnmatstol! Och kolla på en byrå och ett par sängbord =)
Rasmus är ute hos sin pappa och bygger ihop en sängram, äntligen! Han lovade att han skulle göra det innan vi flyttade hit till Haga =P

När vi båda är hemma igen så ska jag göra köttfärslimpa, det är jag iaf duktig på! =)

Imorn så ska jag och Susanne ha en dejtkväll igen! Tjihuuuuuu! =D=D=D=D Susanne, Vattenpipa och Alkohol FTW!

Köttbullar är alltså inte mitt kall här i livet =P


Men det är denna godbiten!


Kommentarer
Postat av: Sandra

tillsätt inge vätska bara lök, köttfärs, ströbröd, salt och peppar.

Sen ha dom i kylen ett tag efter innan du steker dom. då blir dom inte så platta när man steker sen..

Jag ska ha i mer ströbröd i mina för dom blev lite för mjuka..hehe..:)

2009-08-21 @ 13:48:58
URL: http://werner-eriksson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0