=(

Blev inge öppna förskolan för oss idag.. Casper ville inte alls som jag ville.. Var bara grinig och trött.. Sen när han till slut somnade så var jag tvungen att diska flaskor.. Och när jag var färdig var klockan strax efter två så då hade det varit helt ovärt att åka dit.. Så tråkigt.. Hade ju till och med fått Susanne till att följa med! Men vi ska dit nästa vecka istället =) Om Casper vill det då förstås =P

Istället för ÖF så kom Susanne hit med Philip så det blev iaf lite trevligt ändå =) Sen gick vi till ICA, var tvungen att köpa blöjor och Red Bull hehe. Sen gick jag och Casper hem till oss och Susanne och Philip hem till dom =)

Nu sover Casper igen och jag ska snart hänga tvätt och kanske diska.. Beror på om jag hinner eller ej. Vill likosm kika runt lite på datorn också =)

När Rasmus kommer hem så ska vi storhandla! Skulle ha gjort det igår men det blev inte av.. Som vanligt =P
Sen blir det till att laga mat och förhoppningsvis hinner jag baka också! Tänkte göra en likadan som sist, blev ganska god nämligen hehe och så kan det vara kul att bjuda på nåt imorn när Lisa och Erika kommer =) Och senare imorn ska jag åka med Susanne och Thomas till kyrkan där Philip ska döpas, vi ska gå igenom vad som ska hända på dopet och så =) Jag ska vara gudmor <3, därför jag ska med =P

Tjipp å hej!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja han är så duktig min lilla kille..:)

Tråkigt att ni inte kom iväg, men det blir ju nästan aldrig som man planerat när man har barn, har jag märkt..haha

Ja , klart vi kan försöka nästa vecka. Hoppas det går bättre då..

Kram

2009-08-18 @ 21:43:02
URL: http://werner-eriksson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0