=)

Igår var det trevligt hemma hos pappa och som i Julpa =) Jullkastrull blev glad över presenterna =) Vi åt skitgod paj =) Och det var trevligt folk =)

Idag ska Rasmus ut och fixa inför dopfikat, han sticker strax efter tio.. Jag blir hemma med Casper, han skulle egentligen följt med men det blev lite ändring av tider så jag ska inte färga håret förrän klockan sex ikväll så då slipper han haha =P Nerå..
Men iaf så kan jag ju haka på Robbin och Sandra på fika ute på nån gräsplätt eller hur det nu va =) Kul! =) Måste bara komma hur jag ska göra med Casper då.. Han kan ju inte vara i solen och han kan inte bara sitta i vagnen.. Då får han ju ryck =P Ah det löser sig =) Hmm vi kan ju iofs sitta i skuggan haha xD Äh droppar ämnet nu =P

Ja imorn är det dop då! =D Jäääj eller nåt .. =P

Nä frukost nu!

Kommentarer
Postat av: carro

lycka till med dopet =) hoppas allt går vägen.

om jag ser tjejerna igen så dödar jag dem, i promise =) piggisarna ska få vara ifred om jag får bestämma!

2009-08-07 @ 22:59:55
URL: http://vittorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0