Dopet

Stort tack till alla ni som kom och tack för de jättefina presenterna! =)

Dopet igår gick jättebra! Jag var rädd att Casper skulle skrika sig igenom det för precis innan vi skulle gå in i kyrkan var han nästintill hysterisk.. =P Men han somnade och sov hela tiden förutom när prästen döpte honom, då vaknade han väl av vattnet hehe..
Dopfikat gick också bra, fast mina och Rasmus släktingar höll sig på varsin sida.. Lite trist men inte mkt att göra =) Vi får väl tvinga dem att mingla nästa gång hehe

När vi kom hem på kvällen mådde jag skitdåligt.. Hade fått lite för mkt sol och inget att äta.. Knappt nåt att dricka heller, så jag kramade Herr Toalett litegrand.. Men sen åt vi pizza från Ibbes och då mådde jag bättre =P

Idag har vi kollat in presenterna lite mer och försökt klura ut vem som gav vad.. Inte det lättaste haha ^^
Sen så drog jag till hamnen för en promenad och en mjukglass med Mackan =) Efter vi blivit äckliga och svettiga åkte vi hem till mig och spelade Buzz, sen åkte han hem till sin snusdosa =P

Hmm.. Sen har jag och Rasmus nog bara kikat igenom korten från igår.. De flesta blev suddiga dock.. (jäkla Tim!) =P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0