=D=D=D=D

Jaha idag var det då Philips dop, han var så fin i sin klänning som hans mormor virkat =) Var lugn och snäll under hela ceremonien(stavning??) också! =) Min fina gudson =D
Och nu får jag äntligen berätta att Susanne och Thomas gifte sig på samma gång! =D Snacka om att jag haft det jobbigt med att inte få säga nåt haha!
Hur som hellst så var de så jäkla fina båda två! =D
När de hade gift sig och Philip hade döpts så bar det iväg till festlokalen. Där fick vi mat och tårta, det var så himla gott alltihopa!

Hoppas ni haft en bra dag och att natten blir ännu bättre ;D Jag kommer och hjälper er runt 12snåret ;D

När jag kom hem, snyltade skjuts av Hanna (brudtärnan) och hennes karl, så kom Casper hem från sin farbror och Rasmus kom också med dem. Han kunde inte följa med för han fick inte ledigt från hans dumma jobb =(
Sen efter en liten stund kom Mackan förbi =) Snackade lite och så.. Nån som känner en snygg, trevlig tjej mellan 20 & typ 23 som är singel? Är trött på att se Mackan som singel nämligen =P

Jaja.. Nu ska vi väl typ gå och handla, igen.. =P Räckte tydligen inte med Fanta och energidryck till maten xD

Kommentarer
Postat av: Lisa

Emelie är den enda jag känner :P hahahaha!

2009-08-30 @ 00:42:45
Postat av: Sandra

tack tack. då ska jag gå dit nån dag..

2009-08-30 @ 08:36:47
URL: http://werner-eriksson.blogspot.com
Postat av: Mamma Melissa -ung änglamamma och gravid

Åh, måste ha varit en fin dag! Både dop och bröllop -dubbel glädje!:.))



Tack för din kommentar inne hos mig också!:.))

2009-08-30 @ 18:16:50
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0