Dagen

Vaknade tjugo över sju imorse, då ville fisen ha mat och busa lite =) Sen var han vaken till typ halv tio.. Kul =P
När han somnade igen tog jag en snabbdusch och fixade lite.. Var tvungen att packa skötväskan och diska flaskor.. Som vanligt =P Halv ett tog vi bussen ner till stan och gick vidare till Vasaparken. Fick vänta ett tag innan de andra kom för alla var tydligen sena haha =P Alltså mammorna från föräldragruppen =) Sen när alla kommit satt vi oss och picknickade.. Eller jag drack en fanta citron för jag hade helt glömt av att ta med mig nåt att äta xD
Det var kul att träffa alla och snacka lite (mkt!) babysnack =)

Nästa gång blir sista torsdagen i September =) Eller kanske att jag hakar på nästa torsdag till Pingstkyrkans öppna förskola, ska tydligen vara nån babyrytmik =) Får se hur det blir =)

Just nu är Rasmus nere vid Öster Mälarstrand.. Ska snart springa blodomloppet, tror han kommer komma på rätt bra plats, han är ju liksom rätt snabb =P

Jag är bara hemma.. Ska snart vika tvätt, tjihuu!..... Sen hänga ny tvätt och förhoppningsvis gå och handla Lätta om Casper är på handlingshumör när han vaknar.. Håller tummarna att vi kommer iväg, är så jökla torrt att käka mackor utan smör =P

Kommentarer
Postat av: Marita

Jo... blir lätt lite för mycket babysnack... det är ju vår gemensamma nämnare, och kanske enda... Jag har dock inget emot att prata annat... Pratar ju med och om de hela dagarna ibland känns det som...

2009-08-27 @ 23:39:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0